Πολιτικές – E-Xydas

Πολιτικές

Ποιοι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις αυτού του ιστότοπου;

Παρακαλώ διαβάστε τη σελίδα Όροι + Προϋποθέσεις. Με την πρόσβαση σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τους παρόντες όρους χρήσης.

Τα προϊόντα στο E-Xydas έχουν εγγύηση;

Ναι. Το E-Xydas συνοδεύει όλα τα προϊόντα που διαθέτει με τις σχετικές εγγυήσεις κατασκευαστών (συνήθως 2 χρόνια), όπου τέτοιες εγγυήσεις υφίστανται. Το E-Xydas δεν προσφέρει καμία περαιτέρω εγγύηση (χρονική ή άλλου είδους), εκτός από τις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά.

Ποιος είναι υπεύθυνος για την επισκευή ενός προϊόντος που αγόρασα;

Η επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία των προϊόντων που πουλάει για το χρονικό διάστημα που ορίζει αυτή. Το E-Xydas δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν. Υπεύθυνο για αυτήν την εργασία είναι το τοπικό επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας για την περιοχή όπου κατοικεί ο πελάτης. Ο πελάτης μπορεί είτε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας είτε με το κατάστημα μας ώστε να του δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του τοπικού επίσημου σέρβις.

Τί γίνεται αν το προϊόν μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα εντός χρόνου εγγύησης;

Αν το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός του χρονικού διαστήματος όπου είναι σε ισχύ η εγγύηση του κατασκευαστή, υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αποστολή του προϊόντος προς επισκευή στον κατασκευαστή του προϊόντος. Ο πελάτης μπορεί είτε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά της αντιπροσωπείας είτε με το κατάστημα μας ώστε να του δοθούν τα στοιχεία επικοινωνίας του τοπικού επίσημου σέρβις. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τοπικό επίσημο σέρβις και να κανονίσει τις λεπτομέρειες επίσκεψης του επίσημου σέρβις, Το τοπικό επίσημο σέρβις είναι υπεύθυνο να εξακριβώσει το πρόβλημα και θα ορίσει τις απαραίτητες ενέργειες. Εφόσον βγει το πόρισμα αντικατάστασης από το τοπικό επίσημο σέρβις, ο πελάτης παίρνει το χαρτί αντικατάστασης και υστέρα του δίνουμε καινούρια συσκευή.

Προσοχή: H αντικατάσταση γίνεται μόνο και αν το επίσημο σέρβις το εγκρίνει. Το Ε-Xydas δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν ούτε να αντικαταστήσει.

Πότε μπορώ να επιστρέψω ελαττωματικά προϊόντα που αγόρασα από το E-Xydas;

Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων γίνεται αφού πρώτα δοθεί έγκριση από την αντίστοιχη επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης επικοινωνεί με το σέρβις της επίσημης αντιπροσωπείας και εφόσον βγει το πόρισμα αντικατάστασης, ο πελάτης παίρνει το χαρτί αντικατάστασης με το όποιο εμείς του δίνουμε καινούρια συσκευή.

Προσοχή: H αντικατάσταση γίνεται μόνο και αν το επίσημο σέρβις το εγκρίνει. Το Ε-Xydas δεν αναλαμβάνει να επισκευάσει κανένα προϊόν ούτε να αντικαταστήσει.

Σε περίπτωση που ο πελάτης εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποφασίσει ότι δεν θέλει το προϊόν μπορεί να το επιστρέψει. Αυτό είναι δεκτό μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία (πρέπει να είναι άθικτη) , δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν πρόκειται για προϊόν που έγινε ειδική παραγγελία για τον πελάτη.

Ποιά είναι η πολιτική σας για Ικανοποίηση Πελατών;

Θέλουμε να είστε ευχαριστημένοι με την παραγγελία σας. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι, καλέστε μας στο 2310-280-371τις εξής ώρες: Δευτέρα-Παρασκευή από τις 09:00 - 20:00 και Σάββατο από τις 09:00 - 14:00 εντός 5 ημερών από την αγορά των εμπορευμάτων σας. Οτιδήποτε δεν σας άρεσε από την παραγγελία μέχρι και την παράδοση του προϊόντος, μην διστάσετε να μας ενημερώσετε. Κάθε αξιολόγηση είναι θετική και συμβάλει στην βελτίωση μας.

Ποιές είναι οι εγγυήσεις ότι οι τιμές σας είναι χαμηλές;

Οι τιμές μας είναι πάντα ανταγωνιστικές και τις περισσότερες φορές οι χαμηλότερες της αγοράς. Δείτε τη σελίδα Εγγυημένα Χαμηλότερες Τιμές για περισσότερα.

Τί τρόπους πληρωμής προσφέρετε;

Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής τρεις (3):

  • Αντικαταβολή (ισχύει πάντα για παραδόσεις εντός πόλης Θεσσαλονίκης)
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής σας.
  • Αποδεχόμαστε τις ακόλουθες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες: Visa, MasterCard, Diners και American Express.

Σημείωση: Για παραγγελίες μεγάλης αξίας ή παραγγελίες προϊόντων με κατάσταση διαθεσιμότητας "Κατόπιν Παραγγελίας", ενδέχεται να σας ζητηθεί προκαταβολή 30% επί του συνολικού τιμήματος.

Είναι το site σας ασφαλές, όταν εισάγω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας μέσω του Internet;

Ενδιαφερόμαστε για την ηλεκτρονική ασφάλεια αγορών. Οι αγορές στο E-Xydas είναι ασφαλής. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές μας επεξεργάζονται από το Anamo.eu που εγγυάται την ασφάλεια των προσωπικών σας στοιχείων. Αν σε οποιαδήποτε στιγμή νιώθετε άβολα για την παροχή προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο, παρακαλούμε να καλέσετε έναν από τους αντιπροσώπους πωλήσεών μας στο 2310-280-371τις εξής ώρες: Δευτέρα-Παρασκευή από τις 09:00 - 20:00 και Σάββατο από τις 09:00 - 14:00.